accesories für xbr?
- akybo
-
Autor
accesories für xbr?
25 Mai 2007 21:08
Hallo! Können Sie mich wo ich soll finden für verkauft einen Sitz erzählen, wie dieser xbr hat?
www.dolecek.de/2005/umbaufernando.htm
erbärmlich für mein deutsch!
erbärmlich für mein deutsch!
Bitte Anmelden oder Registrieren um der Konversation beizutreten.
- mrairbrush
-
Re: Re: accesories für xbr?
27 Mai 2007 23:56
Warscheinlich ein Eigenbau. Oder eine Aapassung von einem anderen Modell.
- chromy
-
28 Mai 2007 21:51
Hallo akybo ,
ich nehme an du mailst aus romania .
Kunstoffhoecker so oder aehnlich gibt es in deutschland bei DIOPA , bzw. in ebay bei "biebo" .eine menge solcher teile werden uebrigens in Tschechien hergestellt .
es kann sich auch lohnen mal bei Harley umbauern zu kucken , habe schon einige "HD sportster" cafe racer mit einem aehnlichen hoecker wie den von Fernando gesehen .
gruss chromy
ich nehme an du mailst aus romania .
Kunstoffhoecker so oder aehnlich gibt es in deutschland bei DIOPA , bzw. in ebay bei "biebo" .eine menge solcher teile werden uebrigens in Tschechien hergestellt .
es kann sich auch lohnen mal bei Harley umbauern zu kucken , habe schon einige "HD sportster" cafe racer mit einem aehnlichen hoecker wie den von Fernando gesehen .
gruss chromy
- HarriS
-
28 Mai 2007 23:39
Ich weiß nicht ob er sie schon gekauft hat, aber er interressiert sich zumindest für
diese
:
- akybo
-
Autor
29 Mai 2007 14:17
Chromy, den Sie mich in Englisch übersetzen können? ich nicht verstehe alle, von was Sie gesagt haben, erbärmlich 
Harris, Sie sind von Rumänien?

Harris, Sie sind von Rumänien?
- HarriS
-
29 Mai 2007 15:29
No,
I am living in the northwest of Germany (20 Km to the North Sea).
I am living in the northwest of Germany (20 Km to the North Sea).
- akybo
-
Autor
29 Mai 2007 16:13
If you are interested to buy that bike,I can make a call.One thing to tell is he fell off with that bike on the right side,the tank is a little bit damage,but no big deal I guess.
ps:what cafe-racers mean(an old bike made for race?
ps:what cafe-racers mean(an old bike made for race?

- chromy
-
29 Mai 2007 16:14
Hello akybo ,
i guess you are from romania , aren't you.
Those kind of plastic seats you can find from company DIOPA in Stuttgart , or similar things you can also find in ebay from "biebo" for example .
similar seats to Fernandos i also have seen on some Harley davidson sportsters which have been converted cafe racers .
best regards chromy
i guess you are from romania , aren't you.
Those kind of plastic seats you can find from company DIOPA in Stuttgart , or similar things you can also find in ebay from "biebo" for example .
similar seats to Fernandos i also have seen on some Harley davidson sportsters which have been converted cafe racers .
best regards chromy
- akybo
-
Autor
29 Mai 2007 16:28
Yes,from Romania 
Chromy,thank you very much,that helped me.
Harris,now I realise you dont need that bike becouse I saw on mobile.de more cheaper and good looking xbr's like that on bikeshop.ro.
ps:I know now what cafe-racer is,I looked on wikipedia
Nachricht bearbeitet (05-29-07 16:29)

Chromy,thank you very much,that helped me.
Harris,now I realise you dont need that bike becouse I saw on mobile.de more cheaper and good looking xbr's like that on bikeshop.ro.
ps:I know now what cafe-racer is,I looked on wikipedia
Nachricht bearbeitet (05-29-07 16:29)
Ladezeit der Seite: 0.619 Sekunden